tiistai 20. lokakuuta 2015

Markkinointisuunnitelma

1. Mikä on markkinoinnin tavoite?

Markkinoinnin tavoitteena on saada asiakkaat tietoisiksi klassikoksi muodostuneesta Tender Care -hoitovoiteestamme. Tavoitteena olisi saada myyntia kasvatettua 5 tuotteella/kk ja myydä niitä joululahjoiksi.

2. Keitä asiakkaasi ovat?

Asiakkaitani ovat kaikki nykyiset asiakkaat ja markkinoilla saavutetut uudet asiakkaat. Kohderyhmänä pääsääntöisesti yli 25-vuotiaat nuoret naiset.

3. Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?

Koska talvi on tulossa, huulet rohtuvat ja kädet/kynsinauhat kuivavat helpommin, silloin moni tarvitsee kostutusta ja hoitoa niille. Tender Care on hellävarainen ja pehmentävä hoitovoide jokaisen tarpeisiin. Tender Care -hoitovoiteet sopivat huuliin, kynsinauhoille ja kaikkialle missä iho tarvitsee pehmentävää erikoishoitoa. Tuotteestamme löytyy monia eri vaihtoehtoja mm. ruusu, hunaja, hajusteeton, vanilja ja kookos.

Myynnilliset tavoitteet saavutan kertomalla asiakkaille tuotteesta hyvin ja myymällä Tender Care lahjarasioita joululahjoiksi.

Tender Caren nimi kertoo jo siitä, että se antaa iholle hellää ja rakastavaa hoitoa. Tuote on ollut monien suosikki jo vuodesta 1980 lähtien ja siitä on muodostunut klassikkotuotteemme.

4. Mitä markkinointikeinoja käytät?

Markkinointi keinoina on koululla järjestettävä tilaisuus, asiakasillat, kauneusillat, kuvastojen avulla myyminen ja tuotteista hyvin kertominen.

5. Kuinka tuotteesi asemoituu markkinoille?

Tender Care -hoitovoide on klassikkotuote, joka on menestynyt hyvin ja ollut valikoimassamme suosionsa vuoksi jo vuodesta 1980 lähtien! Tuottesarjasta löytyy valinnanvaraa jokaiseen makuun. Valikoimassa on monia eri tuoksuja, mutta sarjasta löytyy myös hajusteeton versio. Tuotesarjan pakkaukset ovat kauniita pahvirasioita, sekä voidepurkit ovat kauniita ja yleellisiä, ne kulkevat helposti mukana kokonsa vuoksi. Tender Care -hoitovoide on ihastuttava lahjaidea, sekä ihana piristys itselle.

Oriflame on ollut markkinoilla yrityksenä jo pitkään ja asiakkaille on muodostunut luottamus yrityksen tuotteita kohtaan.

6. Millainen on tuotteesi identiteetti?

Hellävarainen, hoitava, pehmeä ja rakastava.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti